onsdag 22 juni 2011

Min svägerska är den bästa som finns...

Hej alla,
När vi startade bloggen gjorde vi det på skoj för att uppdatera varandra om vad som händer i livet. Arbete, vardagen och livet går sin gång och vi älskar inrdening och pyssel så varför inte dela med sig av dom bilder och tips vi hittar. När vi väl började blogga själva hittade vi till många andra bloggare som även dom blir en form av vänskapsrelation med. Jättekul!

En kommentar vi fått vi flera tillfällen är att det måste vara underbart att ha så bra relation med sin svägerska och det är det. Synd att vi bor så lång mellan varandra bara, jag hade gärna sett henne som granne ;-)Jag älskar när vi träffas eller pratas vid. Under alla år min bror och Anna varit tillsammans har även vi byggt upp en fantastisk vänskap som absolut håller livet ut. Det vet jag bara, så är det. Hon är min bästa vän som alltid finns där med kloka ord, bra idéer och ibland håller mig nere på mattan när min kreativitet flyger iväg både i jobb och även i hemmet

Med detta inlägg Anna vill jag bara säga att :

DU ÄR BÄST!!!!!

Kram Linda

5 kommentarer:

  1. Så fint du skriver !! vad härligt att ni gillar varandra så mycket. Det är nog inte så vanligt. Man undrar varför. Önskar er båda all lycka och vårda er vänskap i alla lägen ;)
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  2. Verkligen en fin vänskap som du beskriver! Visst är det kul med bloggen att man hittar till så många andra bloggare soch skapar en sorts vänskapsrelation. Kul att du kommenterade på min så jag hittade till din. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Hej o tack för tipset!
    Det här med att html:a har varit så svårt, tycker jag. Ska pröva nästa gång det knasar, för senare på kvällen löste det sig ändå...
    Härlig blogg du/ni har, jag bor också västra sidan som en av er gör. Er vänskap verkar fantastisk, så härlig och genuin..

    Kram o trevlig midsommar på er!/Tina

    SvaraRadera
  4. Det finns inget viktigare än bra vänner! Något att verkligen vara tacksam för. Tusen tack för dina rader hos mig! Kul att du hittat tillbaka trots mitt långa uppehåll! Ha en underbar midsommar! Stor KRAM Jenny

    SvaraRadera
  5. Det är en jättesmart idé att blogga tillsammans!!Det hade jag också gjort om någon av mina nära bodde långt ifrån mig! Smart!

    Ha en go midsommar!

    (Är strul med min blogger och kan inte kommentera!)

    //Marika Min Lycka
    http://design-minlycka.blogspot.com

    SvaraRadera