fredag 3 juni 2011

Sol. ledighet och njuta

Hej hej i solen!

Vilken sommar det blev bara sådär. Sitter i bikini på vår altan och njuter av värmen. En riktig påminnelse om vad som kommer om ett par veckor. SEMESTER!


Och oj vad jag längtar. Har nog aldrig varit i så stort behov av att vara ledig och vara med familjen. Idag verkar det som inga grannar är hemma alls. Tyst och stilla på vår lilla gata. Inga bilar, inga mopeder bara knarret från vår hängmatta och gräsklipparens ljud på granngatan. Är inte det livet?

Vi funderar fortfarande på vad vi ska göra under sommaren, hemma eller resa omkring? Hade vi haft möjlighet skulle vi åka till Österlen igen.
Jag älskar kullarna och slätterna där nere. En av mina bästa vänner har ett hus i Tågarp mitt på Österlen och sist vi var där var det precis innan skördetid. Fälten vajjade utanför fönstret och vinden ljummen. Alla i familjen älskar att vara där och jag drömmer om att vi kunde ha ett eget hus där.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar