tisdag 21 juni 2011

Jordgubbar är mums!

Hej Anna och bloggare!

Idag har det varit alla väder här, blåst, hagel, regn, sol, varmt och kallt. Och då behöver man något gott. Tyvärr blev det ingen tårta som bilden. Den är redan slut hahaha. Men jordgubbar med grädde fick vi och njöt som alltid när det finns jordgubbar hemma. Våra ute i lådorna är så små och gröna än så länge men jag längtar efter när dom blir klara.

Jag tittade till mitt kryddland med. Så underbart. Jag hoppas att jag hinner skriva om det imorgon.
Nej nu ska jag ägna min kväll åt att läsa hos er andra.
Kram Linda

6 kommentarer:

  1. Bara jordgubbar är nästan godare om du frågar mig;)

    Vi har inget somrigt väder direkt! Usch så tråkigt! Jag ska ut och börja måla huset igen och det är inte lätt i detta rusket...

    Tack för komplimangen! Huset blev mycket bra och vi är nöjdaa. Det gäller att kunna se hur huset skulle kunna se ut när man köper det, klart att ert hus också har en massa potential!
    Ha en bra midsommar, hoppas solen kikar fram!
    //Marika

    SvaraRadera
  2. Hej och vad kul med en ny bekantskap :)
    Spännade att ni delar blogg, ska ta mig tid att läsa igenom den vid tillfälle. Jag trycker på er gillaknapp så hänger jag med vad ni gör;)
    Får önska er båda en skön dag. Här lyser solen idag, hur länge det nu varar;)?
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  3. Så gott det ser ut! Jag har alltid jordgubbstårta på min födelsedag och snart är det dags att baka :)
    Tack för den fina kommentaren på min blogg igår. Jag blev verkligen smickrad och jätteglad och så hittade jag till er trevliga blogg. Så kul att ha en så god relation med sin svägerska att man kan dela blogg. Jag kommer absolut att titta in hos er igen :)

    Ha en fortsatt bra dag och skön midsommar!

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Smarrigt med jordgubbstårta! Har inte ätit någon ännu men jag misstänker att tårtpremiären blir på midsommarafton - en tradition! *slurp*
    Tack för din gulliga hälsning hemma hos mig. =)

    Kram kram Emma - Emmas Vita Drömmar

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med alla kommentarer. Tänk vad lite jordgubbar kan göra :-)
    Ses vi inte innan önskar vi er en härlig midsommar

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Låter fantastiskt att dela blogg med sin svägerska! Här måste läsas mer!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera