tisdag 21 juni 2011

Inspirerad men tidsbrist...

Hej Linda och andra bloggisar:)


Nyligen köpte jag boken "Inred lantligt" och blev så inspirerad till att starta olika projekt. Idag dimper tidningen Lantliv ner i brevlådan, ett helt underbart nummer denna gången,



Något som tidningen Lantliv är riktigt bra på är recept, visst ser denna jordgubbs bruschetta underbart god ut? (trots att bildkvaliten är kass..)



Nu är jag så full av inspiration och ideér, jag har massor av halvfärdiga projekt liggande, tyger som väntar på att få bli kuddar, betong som väntar på att bli gjuten, färg som väntar på att få komma ur burken och recept som vill bli lagade till ett stort antal gäster - men jag har inte tid.

Att ha två jobb och två små barn med olika aktiviteter tar just nu all min tid.

Jag fattar inte hur andra gör??? Följer flera bloggar, där kreativa människor skapar för fullt, jobbar och har barn. Men jag får inte ihop det.

Hoppas att semestern ska ge lite tid till att skapa och pyssla, bjuda goda vänner på mat och hinna umgås.



Kanske jag då kan få min söta fågelholk från Panduro målad och uppsatt...den har legat i källaren i ett år nu. Ja, sysslolös blir jag aldrig iallafall.


Kram till Er alla från Anna

1 kommentar:

  1. Jo du, tiden räcker aldrig till... alltid har man tusen projekt på gång. Har också två barn med diverse aktiviteter, djur, gård och två jobb. Ser SÅ fram emot semestern, som börjar imorgon! Kram, Marthina

    SvaraRadera